MyFitness

MyFitness Madness Race: Pirita jääb ära

Oleme alati andnud endast parima, et pakkuda mõnusaid väljakutseid ning kvaliteetseid üritusi kuid valitsuse poolne korraldus, piirata juunis võistlustel osalejate arvu  mitte rohkem kui 100 osalejale, ei lase meil paraku  võistlust korraldada sellises kvaliteedis ning mahus nagu meie ja ka osalejad seda sooviksid. Juba praeguseks on osalejaid registreerinud kaugelt rohkem kui lubatud 100.

Ühtlasi on meie suurimaks prioriteediks ennekõike osalejate turvalisus ning kuna takistusjooks on paljudes aspektides kontaktne siis ei soovi me osalejate turvatunnet ohtu seada vaid pigem ootame, et saada juurde kindlustunnet olukorra stabiliseerumise osas.

Eelpool nähtuvast tulenevalt peame peale pikka kaalumist teatama, et sel aastal MyFitness Madness Race Pirita etapp ei toimu. See on meie jaoks raske ja valus otsus kuid võtame seda kui väikest väljakutset nagu seda on ka Madness Race – läbi raskustesaadakse ikka tugevamaks ja paremaks.

Hea uudis on see, et päris ilma Madness Race’ita see suvi ei jää.  Suuname kogu energia MyFitness Madness Race Keila etapi korraldusele. Loodame ka Sind kindlasti näha  MyFitness Madness Race Keila etapil mis toimub 27. juulil 2020 ning loome üheskoos selle suvemeeldejäävamad hetked.

Kõik Pirita etapi osalused on automaatselt üle kantud Keila etapile.

Kui Sa siiski ei soovi Keila etapil osaleda ja soovid osalustasu tagastamist siis palun saada oma nimi ja kontonumber aadressile events@myfitness.ee hiljemalt 31.maiks 2020 ning me kanname osalustasu soovitud kontole tagasi.

Sama kehtib ka nende osalejate kohta kes on mõlemale etapile registreerunud ja soovivad ärajäänud etapi osaluse tagastust.

NB! Tagastusnõue ei laiene tasuta saadud (loosiauhinnad jms.) osalustele.

Close

MyFitness newsletter

Join our newsletter and be always informed about our latest trainings, club news and offers!

*I authorize AS My Fitness to use tracking pixels in emails sent to me for the following purposes:
1. For the analytical purpose of collecting quantitative information to assess what kind of email content people are interested in, in order to design the content of emails accordingly.
2. To confirm the receipt of the email, to prove in the event of a possible dispute whether the person has received the information contained in the email or not.

Please review our privacy notice.

Close

Log in

Not a member yet? Join!

Forgot your password?