MyFitness

Sügis on parim aeg noortele trenniga alustamiseks – saad liikuda, tuju läheb paremaks, immuunsus tugevamaks ja koolis püsid teravana! Lisaks on see veel eriti äge, sest trenni tehes on sul võimalus võita endale Apple AirPods kõrvaklapid. 

Kogu templimängus 10 treeningut ja saad kingituseks Aura supersmuuti. Lisaks osaled Apollo kinopiletite loosis. 

Lisaks läheb kõigi templimängu läbinute vahel LOOSI peaauhind Apple Airpods juhtmevabad kõrvaklapid. 

Haara sõber kaasa, tulge trenni ja tehke sügis meeldejäävaks! 

Templikaardi saad oma noortetreeningu treenerilt, kes peale igat treeningut paneb Sulle läbitud treeningu eest templi.  


TEMPLIMÄNGU TINGIMUSED 

  • Templimängus lähevad arvesse MyFitnessi Noortetreeningud  
  • Kampaanias osalemiseks on vajalik aktiivne MyFitnessi Noortetreeningute leping. 
  • Templikaardi väljastab treener Sulle esimeses treeningus ning templi saad peale treeningus osalemist. 
  • Auhindu on limiteeritud koguses ja MyFitnessil on auhindade lõppemisel vahetada need teiste auhindade vastu. 
  • Auhindu ei saa vahetada rahaks ega teiste toodete vastu. 
  • Loosiauhinnas osalemiseks tuleb täita templikaardi tagaküljel olev kontaktide väli, kirjutades sinna nimi, telefoninumber ja e-maili aadress. 
  • Kampaania algab 07.10.2024 ja kestab kuni 15.11.2024  
  • Peaauhinna loosimine toimub 22.11.2024 
  • Loosiauhinna võitjatega võtame ühendust templikaardil märgitud kontakttelefoni või e-maili teel, auhinnasaaja avaldame veebis kampaaniainfo lehel. 
  • Juhul kui templikaardile pole kontaktandmeid märgitud, jääb templikaart loosirattast välja. 
  • Juhul kui loosiga valitunuks osutunud kaardil ei ole korrektsed kontaktandmed ning isikuga ei ole võimalik ühendust võtta, on MyFitnessil õigus valida uus võitja. 

Sulge

MyFitness uudiskiri

Liitu MyFitnessi uudiskirjaga ja oled alati kursis meie uuemate treeningute, klubi uudiste ja koostööpartnerite heade pakkumistega!

 

*Luban AS´il My Fitness mulle saadetavates e-kirjades kasutada jälgimispiksleid allolevatel eesmärkidel:
1. Kvantitatiivse info kogumise analüütilisel eesmärgil, hindamaks millise sisuga e-kirjad inimesi huvitavad, et vastavalt sellele kujundada e-kirjade sisu.
2. Kinnitamaks e-kirja kättesaamist, tõendamaks võimaliku vaidluse korral, kas isik on e-kirjas sisalduva info kätte saanud või mitte.

Tutvu meie privaatsusteatega.

Sulge

Logi sisse

Ei ole veel liige? Liitu!

Unustasid salasõna?